Jak wystawić duplikaty faktur w trakcie awarii KSeF

Tomasz Krywan

Autor: Tomasz Krywan

Dodano: 28 września 2025

Pytanie: Po 31 stycznia 2026 r. system KSeF uległ awarii. W okresie awarii podatnik wystawi fakturę w postaci elektronicznej zgodnie ze wzorem faktury ustrukturyzowanej. Faktura ta zaginie, w związku z tym podatnik będzie chciał wystawić duplikat tej faktury. Jakimi zasadami powinien się kierować?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Testuj Portal NGO BEZPŁATNIE przez 14 dni!

Sprawdź, co zyskujesz:

  • Nieograniczony dostęp do Portalu NGO: codziennie nowe informacje,
  • Magazyn Finanse i Prawo w NGO w wersji papierowej, elektronicznej i PDF,
  • Nielimitowane, indywidualne konsultacje z ekspertami,
  • Bezpłatny newsletter raz w tygodniu,
  • Materiały „na życzenie”,
  • E-booki, wzory dokumentów, kalkulatory, wskaźniki
Sprawdź szczegóły »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Tomasz Krywan

Autor: Tomasz Krywan

Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce.
Słowa kluczowe:
duplikatKseF

Nr 293 Październik 2025 r.

Nr 293 Październik 2025 r.
Dostępny w wersji elektronicznej