Jak pracodawca może zachęcać sygnalistów do korzystania z wewnętrznych kanałów zgłoszeń

Mariusz Kusion

Autor: Mariusz Kusion

Dodano: 28 września 2024
wEBINARY ng(109)

Wprowadzenie zachęt do korzystania z procedur zgłoszeń wewnętrznych jest obowiązkowe w przypadku tzw. organów publicznych i nieobowiązkowe w przypadku pozostałych podmiotów prawnych, które mają obowiązek lub dobrowolnie wprowadzają procedurę zgłoszeń wewnętrznych. Sprawdźmy, co może stanowić taką zachętę.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Testuj Portal NGO BEZPŁATNIE przez 14 dni!

Sprawdź, co zyskujesz:

  • Nieograniczony dostęp do Portalu NGO: codziennie nowe informacje,
  • Magazyn Finanse i Prawo w NGO w wersji papierowej, elektronicznej i PDF,
  • Nielimitowane, indywidualne konsultacje z ekspertami,
  • Bezpłatny newsletter raz w tygodniu,
  • Materiały „na życzenie”,
  • E-booki, wzory dokumentów, kalkulatory, wskaźniki
Sprawdź szczegóły »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Mariusz Kusion

Autor: Mariusz Kusion

prawnik, trener, publicysta, społecznik. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Regularnie prowadzi szkolenia dla sektora publicznego, ludzi nauki i przedsiębiorców, zwłaszcza na temat prawa własności intelektualnej, prawa pracy, prawa administracyjnego oraz szkolnictwa wyższego. Prowadzi blog: www.kreatywnieoprawie.pl

Nr 278 Grudzień 2024

Nr 278 Grudzień 2024
Dostępny w wersji elektronicznej