Bardzo fachowo, prostym językiem, wyczerpująco napisane artykuły. Podoba mi się też, że można wam zadać pytanie i zawsze uzyska się dokładną odpowiedź.
Sponsoring jako forma finansowania organizacji
Przez sponsoring rozumie się finansowanie czegoś, często w zamian za reklamowanie własnej działalności – taką definicję odnajdziemy w słowniku wyrazów obcych. Można powiedzieć, że w warunkach rynkowych istnienie i funkcjonowanie sponsoringu jest przejawem zjawisk zachodzących w gospodarce. Jest to przede wszystkim forma promocji wizerunku firmy i zwiększenia jej roli oraz udziału w rynku. Niesłusznie często sprowadza się sponsoring do promocji towaru i produktu.
Testuj Portal NGO BEZPŁATNIE przez 14 dni!
Sprawdź, co zyskujesz:
- Nieograniczony dostęp do Portalu NGO: codziennie nowe informacje,
- Magazyn Finanse i Prawo w NGO w wersji papierowej, elektronicznej i PDF,
- Nielimitowane, indywidualne konsultacje z ekspertami,
- Bezpłatny newsletter raz w tygodniu,
- Materiały „na życzenie”,
- E-booki, wzory dokumentów, kalkulatory, wskaźniki
Logowanie:
Podobne artykuły
Zobacz również
Nasz magazyn Pokaż listę wydań »
Nr 277 listopad 2024
Dostępny w wersji elektronicznej