Sponsoring jako forma finansowania organizacji

Dodano: 22 października 2023
wykres słupkowy z monet

Przez sponsoring rozumie się finansowanie czegoś, często w zamian za reklamowanie własnej działalności – taką definicję odnajdziemy w słowniku wyrazów obcych. Można powiedzieć, że w warunkach rynkowych istnienie i funkcjonowanie sponsoringu jest przejawem zjawisk zachodzących w gospodarce. Jest to przede wszystkim forma promocji wizerunku firmy i zwiększenia jej roli oraz udziału w rynku. Niesłusznie często sprowadza się sponsoring do promocji towaru i produktu.

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Testuj Portal NGO BEZPŁATNIE przez 14 dni!

Sprawdź, co zyskujesz:

  • Nieograniczony dostęp do Portalu NGO: codziennie nowe informacje,
  • Magazyn Finanse i Prawo w NGO w wersji papierowej, elektronicznej i PDF,
  • Nielimitowane, indywidualne konsultacje z ekspertami,
  • Bezpłatny newsletter raz w tygodniu,
  • Materiały „na życzenie”,
  • E-booki, wzory dokumentów, kalkulatory, wskaźniki
Sprawdź szczegóły »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nr 277 listopad 2024

Nr 277 listopad 2024
Dostępny w wersji elektronicznej