Ministerstwo Finansów przygotowało przepisy, które mają na celu modyfikację niektórych druków przeznaczonych do udzielania, zmiany, odwoływania i wypowiadania pełnomocnictw podatkowych. Jest to związane m.in. z postępem technicznym, który spowodował częściową dezaktualizację treści dotychczas stosowanych w tym zakresie formularzy, a także z koniecznością ich dostosowania do nowych standardów tworzenia dokumentów elektronicznych.
Poznasz planowane zmiany w formularzach dotyczących pełnomocnictw
Zobacz także
Poznaj ważny wyrok NSA dotyczący zakwaterowania pracownika oddelegowanego >
Preferencje podatkowe. Wspierając Ukraińców, można z nich korzystać do końca 2024 roku >
Wsparcie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2024 roku. Jak skorzystać? >
Sygnaliści. Jak będzie można zgłaszać naruszenie prawa >
e-Doręczenia. Termin wejścia w życie nowego obowiązku został przesunięty >