• Portal NGOPortal NGO
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Księgowania
  • Podatki
  • Sprawozdania i dokumentacja
  • PLAN KONT
  • Prawo i kontrola
    • Prawo
  • Pracownicy i wolontariusze
     
  • Wzory dokumentówWzory dokumentów
  • eszkoleniaE-szkolenia
  • aktyprawneAkty prawne
  • kalkulatoryKalkulatory
  • wskaznikiWskaźniki i stawki
  • ebookiE-booki
  • ebookiSKLEP

księgowanie sponsoringu

  Sponsoring jako forma finansowania organizacji. Sprawdź, jak prawidłowo go rozliczać i ewidencjonować

Sponsoring jako forma finansowania organizacji. Sprawdź, jak prawidłowo go rozliczać i ewidencjonować

Przez sponsoring rozumie się finansowanie czegoś, często w zamian za reklamowanie własnej działalności – taką definicję odnajdziemy w słowniku wyrazów obcych. Można powiedzieć, że w warunkach rynkowych istnienie i funkcjonowanie sponsoringu jest przejawem zjawisk zachodzących w gospodarce. Jest to przede wszystkim forma promocji wizerunku firmy i zwiększenia jej roli oraz udziału w rynku. Niesłusznie często sprowadza się sponsoring do promocji towaru i produktu.

  • 24 marca 2023 r.
  • Nr 248 - Kwiecień 2023
10849

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca i Reklama

Partnerzy

PortalBR.pl
kosztypodatkowe.wip.pl
portalvat.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.

Wiedza i Praktyka logo