• Portal NGOPortal NGO
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Księgowania
  • Podatki
  • Sprawozdania i dokumentacja
  • PLAN KONT
  • Prawo i kontrola
    • Prawo
  • Pracownicy i wolontariusze
     
  • Wzory dokumentówWzory dokumentów
  • eszkoleniaE-szkolenia
  • aktyprawneAkty prawne
  • kalkulatoryKalkulatory
  • wskaznikiWskaźniki i stawki
  • ebookiE-booki
  • ebookiSKLEP

konsultacje

Jak przeprowadzić obowiązkowe konsultacje(1)

Jak przeprowadzić obowiązkowe konsultacje z personelem przy wdrażaniu procedury dotyczacej sygnalistów

Przed ogłoszeniem i wdrożeniem wewnętrznej procedury przyjmowania zgłoszeń od sygnalistów należy tę procedurę skonsultować z kadrą. Nie dotyczy to wyłącznie pracowników na etacie. W artykule przedstawiamy, jak przeprowadzić te konsultacje krok po kroku.

  • Mariusz Kusion
  • 11 września 2024 r.
  • Nr 274 - Wrzesień 2024
8

W MF trwają konsultacje projektu zmian w zakresie obowiązkowego KSeF

MF zaprezentowało projekt rozwiązań prawnych obejmujący zmiany w zakresie obowiązkowego e-fakturowania w Krajowym Systemie e-Faktur (KSeF).

  • 5 kwietnia 2024 r.
  • Aktualności
9

Sprawdź o czym poinformował resort finansów na konferencji podsumowującej konsultacje dotyczące KSeF

Minister finansów na konferencji dotyczącej wyników konsultacji w zakresie KSeF mówił m.in. o możliwości wystawiania w KSeF faktur konsumenckich. Poznaj inne nowości dotyczące KSeF, które poznaliśmy po spotkaniu w MF.

Korzyści 

Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:

  • Kiedy będą znane projekty nowych aktów prawnych dotyczących KSeF;

  • Od kiedy ruszy infolinia dotycząca KSeF;

  • Jakie nowości w stosunku do obecnych rozwiązań pojawią się w KSeF.

  • Sylwia Maliszewska
  • 22 marca 2024 r.
  • Zmiany w przepisach
118501162211598

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca i Reklama

Partnerzy

PortalBR.pl
kosztypodatkowe.wip.pl
portalvat.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.

Wiedza i Praktyka logo