Finanse organizacji pozarządowej w praktyce

Zarejestruj sięAby skorzystać
z pełnej wersji serwisu

Odpowiedzi ekspertów

Jak rozdzielić w organizacji pozarządowej koszty prowadzenia biura w przypadku prowadzenia kilku placówek i projektów?

Pytanie: Prosiłabym o informację, jak rozdzielić w organizacji pozarządowej koszty prowadzenia biura w przypadku prowadzenia kilku placówek i projektów. Chodzi o koszty energii elektrycznej, centralnego ogrzewania, art. biurowe, prowizje bankowe, jeśli rachunek bankowy jest wspólny dla wszystkich placówek itp. Jakie przyjąć kryteria do rozliczeń do kilku placówek czy projektów? Biuro stowarzyszenia mieści się w jednej z placówek i zajmuje 0,01% powierzchni całego budynku.

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem,
zapraszamy do zalogowania

Nie jesteś jeszcze czytelnikiem portalu NGO?

Tylko dzięki naszej publikacji:

    • Zyskasz wiedzę, dzięki której bezbłędnie poprowadzisz księgowość i rozliczysz finansowanie projektów w organizacji
    • Uzyskasz środki finansowe niezbędne dla funkcjonowania Twojej organizacji, poprowadzisz projekty dofinansowane z UE i bezbłędnie je rozliczysz
    • W jednym miejscu znajdziesz praktyczne porady z zakresu rachunkowości, podatków, prawa pracy i sprawozdawczości organizacji
Słowa kluczowe: pomieszczenie biurowe |

Zobacz także

  • W serwisie:

    Lista wydań Lista wydań Tematyka Tematyka O publikacji O publikacji Regulamin Regulamin Reklama Reklama Kontakt Kontakt Lista wydań Tematyka O publikacji Regulamin Reklama Kontakt
  • Wip:

    www.experto24.pl www.experto24.pl www.experto24.pl
  • Portale:

    Portal Kadrowy Portal Kadrowy Portal Oświatowy Portal Oświatowy Portal BHP Portal BHP Portal ZP Portal ZP Portal FK Portal FK Portal Spółka z o.o. Portal Spółka z o.o. Portal Kadrowy Portal Oświatowy Portal BHP Portal ZP Portal FK Portal Spółka z o.o.
Copyright © 2021 Portalngo.pl